FAQ

Få svar på dine spørgsmål om Jazzy

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, kan du skrive til os på hej@jazzy.dk

Hvad er Jazzy?
Jazzy er Danmarks nye platform, der gør selvforkælelse nemt og inspirerende. Her kan du finde og booke behandlinger inden for skønhed, velvære og personlig pleje – alt samlet ét sted. Her kan du nemt finde og booke behandlinger hos dine favoritter eller opdage nye steder.
Jazzy er en del af Planway, som siden 2017 har hjulpet over 5.000 virksomheder med bookingsystemer. Nu giver Jazzy dig mulighed for at opdage nye behandlere eller nemt booke tid hos din faste.
Kan jeg aflyse eller ændre min booking, jeg har foretaget gennem Jazzy?
Ja, du kan administrere dine bookinger direkte i appen under "Mine Aftaler" (ur-ikonet). Her kan du trykke ‘Annuller aftale’. Bemærk dog, at hver forretning har sine egne regler for aflysning, så tag forbehold for at du kan støde på eventuelle aflysningsgebyrer fra forretningens side af. Ser du ikke længere muligheden for at annullere booking under aftaler, bedes du tage kontakt direkte til forretningen. Vi kan som mellemled ikke hjælpe med at aflyse og/eller ændre jeres aftaler.
Hvordan retter jeg min email?
Gå til "Min profil", tryk på emailfeltet og indtast den ønskede email. Tryk "Gem", og du vil derefter modtage en bekræftelsesmail. Når du har trykket "Bekræft email" i den mail du modtager, er din nye email klar til brug og din konto bliver automatisk opdateret.
Jeg har spørgsmål til en behandling, hvad gør jeg?
Har du spørgsmål til forretningen eller nogle af deres behandlinger, bedes du kontakte dem via deres egne kanaler.Vi er blot vejen til booking og kan derfor ikke svare på sådan spørgsmål på vegne af forretningen.
Hvem er på Jazzy?
Alle, der anvender bookingsystemet Planway og er inde for segmentet skønhed, kosmetik og personlig velvære, er automatisk tilbudt at være en del af Jazzy. Hvis forretningen ikke ønsker at benytte sig af Jazzy, vil du derfor ikke kunne finde dem derinde - i det tilfælde bedes du booke via deres egne kanaler.
Er det gratis at bruge?
Ja - det er helt omkostningsfrit at downloade og anvende Jazzy. Når du har taget appen i brug, er det kun dine tilvalgte behandlinger, som du betaler for.
Jeg har problemer med appen, hvad gør jeg?
Hvis du oplever problemer med appen, anbefaler vi at dobbelttjekke, at du har den nyeste version af Jazzy installeret. Har du stadig problemer, så kontakt os på hej@jazzy.dk.
Jeg har flere spørgsmål, hvad gør jeg?
Vi er altid glade for at kunne hjælpe med at give dig en bedre oplevelse af platformen. For at komme i kontakt med vores supportcenter skal du skrive en mail til hej@jazzy.dk så vender vi tilbage hurtigst muligt!

Alle dine aftaler i din lomme.

Download Jazzy på din telefon og tag alle dine aftaler og favorit-forretninger med overalt.

Jazzy Apps